johannameurke

Alla inlägg under december 2011

Av johanna meurke - 30 december 2011 11:54

precis gjort oss klara, så nu ska vi dra hem till mig sen vidare till sälen!!

kommer bli helt sjukt awesome!

hörs efter helgen så får ni ha ett bra nyår!  

 

Av johanna meurke - 29 december 2011 20:27

tjenis penis

sitter och gör absolut ingenting hemma hos min slav.

elelr vi taggar väl för imorgon, då vi åkter till SÄLEN!!!!

hur bra ? för bra.

nu ska vi väl sätta på en film eller något och mysa med vårt chips och choklad, men först ut till hästarna.

bloggar väl någongång och säger att jag lever.

 

Av johanna meurke - 29 december 2011 00:02

     

sen lite till som jag inte orkade ta kort på!  

Av johanna meurke - 28 december 2011 22:01

nusåå ska jag försöka blogga igen.

grejen är att jag va i sälen till igår, sen sov saga här igår till idag, och jag glömde mig laddare till datorn hos pappa, smart som jag är!

iallafall så gick vi ner på stan idag och kollade runt lite på mellandagsrean, fanns inte så mycket,

hittade lite småsaker som jag lägger upp bilder på senare ikväll, promise.

anyway, fick julklapp av simon och mathilda som är här, ( "bror" och hans tjej),

2 skitfina earkuffs,tack simon och mathilda!! 

   

Av johanna meurke - 24 december 2011 00:01

 

Av johanna meurke - 23 december 2011 21:58

sitter och myser med lite läsk och skumtomtar och en bra film.

va somsagt på stan med papi idag, vi gick och letade mobiler, jag fick välja viken jag vela,

då gick vi runt och kollade lite, sen hade dom speciella erbjudanden på 3,

så då kollade vi på en iphone 4s, och jag vetetusan om jag får den, de visar sig imorgon.

ska ju till sälen imorgon, så jag bloggar ingenting försän på tisdag, kanske hinner med ett inlägg imorgon innan jag åker till farmor, annars får ni ha en bra julafton så hörs vi sen  


   

Av johanna meurke - 23 december 2011 11:21

drar mig snart in till stan fär att träffa älskling,

men medans jag väntar på att han ska vakna drar jag till stan med papi och köper mina skor (!!),

fast han måste ju godkänna dom först..

de är väl så min dag ser ut idag, får se om jag drar till sogin ikväll och myser!

     

Av johanna meurke - 22 december 2011 22:48

 

Presentation


Life is what you make it!

Blogresponse

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards