johannameurke

Alla inlägg under oktober 2011

Av johanna meurke - 30 oktober 2011 10:52

för varje dag som går hör jag mer och mer hur du ljuger,

alla lögner jag hört, helt jävla otroligt.

så undrar man ju för sig sj hur jävla många chanser du ska få.

chans på chans har jag nu gett dig,

och du bara kastar bort dom, som om de va luft.

du bryr dig inte ett piss om jag blir sårad eller inte,

för jag är ju skit samma.

du har aldrig brytt dig ett piss om mig, och kommer nog aldrig göra.

så jävla respektlöst duär, du fattar inte hur jag har de.

du bara sårar mig gång på gång, utan att ens ha en tanke på att jag faktist blir sårad.

jag ger dig nya chanser, och låtsas som ingenting har hänt, sedan händer de igen,hela tiden.

när fan ska jag fatta att du inte är någonting att ha ?

nej för de kan jag inte, för du är mitt allt.                                                                                                   när jag hör ordet " jag älskar dig", de gör så jävla ont att veta att de inte är sant.                         undrar varje dag," närfan ska du inse att du faktist sårar mig".                                                           tror nog aldrig du kommer inse de, för de har du aldrig gjort.                                                                                                                                                                           









Av johanna meurke - 29 oktober 2011 20:14

drar mig till min finaste vän!

    

-

Av johanna meurke - 29 oktober 2011 19:40

man kollar på bilder,tänker tillbaka,

då man inser, att de va då man mådde som bäst


 

Av johanna meurke - 29 oktober 2011 18:54

jag är en tjej på 14 vintrar,snart 15.

jag bor i lilla grycksbo med pappa och falun med mamma.

på fritiden är jag i stallet,( 1 gång i veckan ungefär,ibland mer),

är med mina underbara vänner,och bara lever livet.

tiden som blir över pluggar jag, om jag har lust,annars äre min älskade dator som gäller!

jag har bott i grycksbo hela mitt liv, flyttade till falun när jag va 7,eftersom mina föräldrar skildes då.

just nu går jag på britsarvsskolan,och försöker så gott jag kan i skolan!

vet inte om jag kan säga så mkt mera,fråga om ni undrar något mer!

puss  


   

gammal bild!!!!

Av johanna meurke - 29 oktober 2011 18:52
Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Mina syskon
Dag 04 – Min första kärlek
Dag 05 – Ett smycke, klocka eller accessoar som betyder mycket för mig
Dag 06 – Den här veckan
Dag 07 – Mitt favoritämne
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Det här gör mig glad
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Min favoritmat
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mina bästa vänner
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Mitt bästa minne
Dag 16 – Den här månaden
Dag 17 – Ett annat ögonblick
Dag 18 – Det här upprör mig
Dag 19 – Det här får mig att må bättre
Dag 20 – Dessa människor litar jag på
Dag 21 – En första
Dag 22 – Mitt favoritplagg
Dag 23 – 3 favvolåtar
Dag 24 – Min favoritplats
Dag 25 – Min bästa födelsedag
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Detta ångrar jag
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina mål i livet
Av johanna meurke - 23 oktober 2011 19:54

       

bjuder på denna bild eftersom jag är allmänt glad och snäll idag!     

Av johanna meurke - 23 oktober 2011 17:56

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- haha ja 
Vad åt du senast?
- choklad 
Har du fått någon komplimang i dag?
- ja 
Har du varit med i en rättegång?
- nix
Gillar du att shoppa?
- ja de är klart, de gör väl alla tjejer ? :) 
Är du polare med grannarna?
- jarå
Vilket språk pratar din pappa?
- Svenska.
Vilka länder har du bott i?
- Sverige.
Senaste piercingen?
- uppe i örat 
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
- idag 
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
- Haha, jadå. 
Har du något husdjur?
- ja,en gris till bror 
Har du täckt någons hus med toapapper?
- nej ? 
Hur bra är din syn?
- jag ser iaf,sen vet jag inte mer  
Har du varit på ett party?
- Haha, ja. 
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- hehe nej..
Har du varit utomlands?
- ja.
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
- jessicas mammas och låtsaspappas 
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- de beror på vem som startade bråket och vilken förklaring jag har 
Var är dina syskon just nu?
- hemma tror jag
Har du pussat en tjej?
- Men jaaa. 
Vad var den senaste drömmen som du minns?
- att jag va på västkusten och lockade håret vid havet 
Vem ringde dig senast?
- papi 
Vilken tid gick du upp i morse?
- 10 nångång 
Vad ska du göra i helgen?
- ingen aning
När var du riktigt sjuk senast?
- ett tag sen, är oftast aldrig riktigt sjuk,wainar bara 
När såg du en kändis senast? Vem var det?
- I have no idea 
Vad finns i din bakficka?
- rumpa 
Har du färgade linser?
- nepp 
Vad gjorde du klockan två i natt?
- soooov 
Vad ska du göra efter det här?
-
 gå på toa! 
Är du kär?
-
 jaaaaaaaa.
Har du mer än 6 par skor? 
-
 yes 
Har du sovit brevid en kille du gillat?
- haha ja

Av johanna meurke - 20 oktober 2011 21:34

kom hem för ett tag sen,så nu sitter jag här och dricker te,mysigt!

va ju somsagt hos däddä, vi va vid brits och träffa sarkan och ludde osvosv, sen stack vi hem till henne och kolla på film och drack daimchoklad,mums!

efter de stack jag till stan för att ta bussen hem, då jag mötte saga,älskade vän!

i helgen har jag inga speciella planer, tror jag.

imorgon blir de myskväll med sarkan,film osv.

På lördag blir de en utekväll med däddä och vänner, tror jag.

tänkte länka dagens grymmaste låt också!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-0oZNWif_jk



  hittade en gammal bild, ungefär 3-4 år gammal på mig och saga.

ja,jag är rätt död imorgon!

Presentation


Life is what you make it!

Blogresponse

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards