johannameurke

Alla inlägg under augusti 2011

Av johanna meurke - 30 augusti 2011 21:11

rubriken säger de mesta, och ja,de sög, och ja,jag vart trött!

fast jag simmade ju inte, utan jag cyklade.

drog sedan hem med bebis och bara myste.

åååååååh va jag älskar min lilla sockersöta prins.

jaja, skulle till mathilda o rida, men så blev de inte.

stack ut med mamma o kaj ist o sprang 7 km, duktiiiiiigt,hm ja.

när jag kommer hem har lilla smarta mathilda glömt nyckeln i moppen o låst, hm, smart tjej!!

så väntade  på henne sen kom hon o hämtade mig så stack vi till donken,

mysigt!

och seriöst, hon är helt sne, men jag älskar henne ändå... typ :D


söt yeeees


 

Av johanna meurke - 27 augusti 2011 22:54

sitter o myser med mig sj o min juice.

har ju gått o blivit "nyttig" av mig, vetefan om juice är nyttigt, men gott är de!

nu ska jag fortsätta kolla på filmen som är sjuk bra!


 

Av johanna meurke - 27 augusti 2011 19:47

lite bilder från sommaren!


                   

.

Av johanna meurke - 27 augusti 2011 18:49

kom precis hem från CG,

vart en ridjacka inhandlat,

somsagt, jag va ute och sprang, när jag kom tillbaka va jag svimfärdig..

känner mig inte riktigt frisk, feber osv.

nä, nu blir de tacos,MUMMA!  


   

Av johanna meurke - 27 augusti 2011 14:55

vaknade av att världens sötaste chihuahua kom,

så jag började dagen med att gå ut och gå med snobben och kaj,

vart en frukostglass på donken!

somsagt, min träning går asbra, har rört på mig varje dag,tummen upp!

nu ska jag ut på en springtur,sedan äta lite god tacos, så får vi se va kvällen har att erbjuda, de lutar mot myskväll med familjen, men de visar sig!  


   

Av johanna meurke - 25 augusti 2011 16:08

TJATJOTJE!

kom precis hem från skolan nyss,

jäkligt skönt faktist, va vääääääääldigt trött, It suck's.

anyway,ska snart ta mig ett varmt bad,skrubba mig,fixa naglarna osv,göra te, osv.

fyyyyytusan va kallt de är ute btw, har redan börjat med varma stickade tröjor, HISS TILL DOM, love!


  

Presentation


Life is what you make it!

Blogresponse

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards